Är väl inte bäst på detta med att uppdatera

men jag får skylla på att de har vart för fint väder för att sitta framför datorn och uggla.
När de är fint väder är man ute och gör något ist :)
Va ute på Lipz med Josse ikväll, va väl så där då man lova mamma att köra.
Men vad gör man inte för sin kära mamma?
Va iaf sjukt mycket folk och man fick nästan panik på dansgolvet när de va folk precis överallt.
Imorgon blir de att åka upp på berget en vända och springa, träffa Tefes och sen om man orkar kanske köra en vända till gymmet. Måste fan bli lite bättra på att träna nu inför lumpen :)
Längtar så jag tror jag dör, ska bli så sjukt kul :)
Är dock lite trött på alla kommentarer ifrån killar att tjejer inte har i lumpen att göra. Men de är bara att bita ihop och göra de man verkligen vill och för mig är de för tillfället att göra lumpen så förlåt mig alla killar som inte vill ha tjejer i försvaret men jag skiter faktiskt i vad ni tycker ;)
Nu känner jag att de blev lite för mycket ilska här så ska lägga mig nu innan jag skadar någon ;)
Tror jag fasta på en vimmel bild så om det var så så kommer denna bild upp imorgon :)
Sov gott alla glada natt människor :)



Miami Ink.

Längtar tillbaka till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0