Dålig

Jag är verkligen dålig på de här. Men vädret har vart underbart så de blir ju inte att man sitter inne framför datorn.
Idag är dock vädret sämret och på något konstigt sätt så är de faktiskt skönt . Man får en anledning att sitta hemma och mysa framför tv:n. Har inte hänt så där jättemycket sen sist. Har festat och vart med kompisar. Är ca 3 veckor kvar tills lumpen börjar och jag är grymt nervös. Men de ska bli jätteroligt. När jag rycker in så ska jag verkligen försöka skriva lite mer, tror de kan behövas. Få skriva av sig lite och bara vara sig själv/ för sig själv i några minuter. Är fallens om 2 veckor och efter de så är de Stockholm i 1 vecka. Kul kul! De va väl de jag hade att berätta idag. Ska verkligen försöka bli bättre på att blogga men när de är varmt och skönt ute så sitter man ju som sagt inte inne. See you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0