Gubben på månen

Ska gå och lägga mig nu. Har vart en slapp och mycket skön dag idag. Har pratat med en gammal kompis och vi ska träffas någon dag och reda ut ett och annat vilket känns bra för jag är inte en människa som vill vara sur eller arg på någon men de är ju sånt som händer ibland de också. Sen har jag tänkt en del idag och jag har kommit fram till en hel del bra saker som jag tror kan göra mig gott. Ska lämna de gamla och de som jag vet inte va något bra bakom mig och förhoppningsvis så blir de som jag vill att de ska bli, gäller bara att samla mod och ta första steget och bara våga. Men iaf sov så gott så hörs vi imorrn.

Ps. Jag och David kom fram till att vi båda längtar till sommaren igår när vi såg på Patrik 1,5 då den bara utspelar sig när de är bra väder, typ. Så tänkte att jag skulle bjuda på denna underbara bilden ifrån Key West. Får hålla till godo med denna tills sommaren kommer. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0